Bibeltimer høsten 2021

Hans Arne Akerø holder bibeltimene høsten 2021. Vel møtt til alle! Les videre og se detaljer.

Hans Arne Akerø

Menighetsrådet inviterer til bibeltimer høsten 2021

Hans Arne Akerø holder bibeltimene i høst. Han er dr. theol, tidligere sokneprest og har de siste ti årene arbeidet i kirkerådet med gudstjenesteliv. Han er dessuten også godt kjent fra Haugerud menighet.

Bibeltimene holdes over tre onsdager i menighetssalen i Haugerud kirke, kl. 19.00 hver gang. Gjennomgangstemaet er:

Det bibelske grunnlag for kirkens liturgi

• Onsdag 1. september: Det gamle testamentet

• Onsdag 15. september: Lukasevangeliet og Apostlenes gjerninger

• Onsdag 29. september: Brevene og Johannes' åpenbaring

Velkommen til spennende bibeltimer!