Endringer i staben

Det kommer nye fjes i staben, og noen forsvinner. Les mer om hva som skjer.

Ieva Berzina

Ieva Berzina har sluttet som kantor hos oss. 3. mai begynte hun som kantor i Lambertseter menighet. Østre Aker og Haugerud menighet takker Ieva for alt det kreative og fantastiske arbeidet hun har gjort i vår menighet i over ti år, ikke bare på orgelkrakken, men også som utøver i utallige konserter, som dirigent, bidragsyter for barnekoret KORiKAT, og alt mulig annet Hun vil bli savnet!

Kantorressursene blir noe redusert, men vi venter spent på en ny kantor som skal ha 40% stilling hos oss.

Annette Dreyer

Annette Dreyer har fått stillingen som kapellan/dialogprest hos oss. Hun kjenner menigheten godt, bor selv på Haugerud og har masse erfaring fra dialogarbeid i Groruddalen prosti. Vi gleder oss til å ta imot henne etter endt permisjonstid, i slutten av november.

Anne Guro Grette

Anne Guro Nesteby Grette har jobbet hos i en liten prosentstilling, i Sara sitt frikjøp. Nå skal hun vandre videre. Men vi er heldige som får beholde henne i Menighetsrådet hos oss. Takk for innsatsen!

Ole Kristian Sand

Ole Kristian Sand skal være vikarprest hos oss i en liten stillingsprosent ut året. Det er vi veldig glade for. Han har jobbet mange år som kapellan i Høybråten, Fossum og Stovner, og kjenner Groruddalen godt. Nå ser han frem til å møte folk, og vil være med på åpen kirke noen torsdager og søndager fremover.

Anne Berit Evang

Anne Berit Evang, som vikarier som sokneprest hos oss, har fått ny stilling som sokneprest i Bøler menighet. Hun starter opp der 23. august. Det ble derfor et kortere vikariat her enn planlagt, men vi takker for snarvisitten og ønsker henne lykke til i ny jobb.

Jon Aalborg

Fra 1. oktober vil Jon Aalborg være fungerende sokneprest hos oss. Han kommer fra stillingen som sjømannsprest/daglig leder på Costa del Sol. Han var uordinert kapellanvikar i Haugerud menighet fra 2008-09 i 50% stilling, og i 100% stilling som ordinert kapellanvikar fra august 2010-desember 2011. Så han kjenner menigheten litt fra før, og gleder seg til å komme tilbake.