Hva skjer i Østre Aker kirke og Ulvenhagen fremover?

Det blir som vanlig julaftengudstjeneste i Østre Aker kirke og utover i januar skjer det flere spennende ting i Ulvenhagen.

Hva skjer i Østre Aker kirke og Ulvenhagen fremover?

Julaften er det gudstjeneste i Østre Aker kirke kl. 15:00 med prest Sara Moss-Fongen, organist Natalia Eliseeva og fløytist Torolf Mørk Karlsen, og fra kl 17:00-18:00 ringes julen inn med kirkeklokkene.

Neste gudstjeneste i Østre Aker kirke er 22.januar kl. 11:00. Da er det også presentasjon av årets konfirmanter. Det er fremdeles mulig å melde seg til konfirmasjon for dem som er født i 2008. I 2023 blir konfirmasjonsgudstjenesten i Østre Aker kirke 17.september kl. 11:00. Ta kontakt med Sara Moss-Fongen sm729@kirken.no om du har spørsmål.

Ulvenhagen har ikke tatt ferie selv om selve hagen er stengt for vinteren, og det er flere ting som skjer i menighetshuset i Ulvenveien 104 i januar:

Søndag 8. januar blir det MediYoga kl.13-14:15 - (Engelsk) Bli med Erin (Body Advocate) for en sittende MediYoga klasse i mot stress og angst. Denne medisinsk baserte yogaen er fokusert på pust, meditasjon og milde bevegelser. Alle som kan sitte i en stol er velkommen til klassen. Pris 175 kr. Påmelding til Jennifer js585@kirken.no

Senere samme dag (8. januar) kl. 14-16 blir det Reko Ulven: Ulven sitt "Bondens marked" kommer til parkeringsplass ved siden av Østre Aker Kirke. Følg gjerne "ReKo Ulven" på Facebook for mer informasjon om bestilling rett fra leverandørene. REKO står for «REttferdig KOnsum» og er en plattform der matprodusenter og mat-håndverkere kan tilby sine varer direkte til forbrukere i nærområdet, uten mellomledd. Målet er å øke lokal matproduksjon og bevisstgjøre oss forbrukere om viktigheten av lokal småskala matproduksjon.

10. januar kl. 18-19:30 inviteres du til "Ulvenhagen frivillighetsinteresse møte". Ønsker du å lære mer om Ulvenhagen? Bli involvert? Dele og høre på ideer? Vi skal spise sammen, drikke te og diskutere hva som skjer i 2023. Velkommen til Ulvenhagen!

17. january kl. 16-20 holder Plants on People broderikurs (Engelsk).  Her kan du lære deg enkelt broderi fra Justyna Skowronek fra Plants on People. Alt utstyr er på plass - bare ta med tålmodighet og vilje til å prøve noe nytt (og gøy). Det blir mat, musikk og noe godt å drikke. Pris 650 kr - påmelding ved betaling til Plants on People på vipps #736606