Julemessa 2015 i Haugerud kirke - oppdatert!

Vi minner om vårt vakre førjulseventyr for store og små lørdag 28. november kl. 11-16! Det  blir masse program med korsang, solosang, sang- og fortellerstund for barna, heste- og kjerretur - og ikke minst Cat walk! Basarbordet er omfattende, kafeen blir full av det som godt er ...

Glimt fra julemessa i fjor.

Rikholdig program

... og i tillegg til alt vi nevnte over: åresalg vil rulle og gå gjennom hele dagen, kaker selges, masse forskjellig håndarbeid også, bruktmarkedet har mye å friste med osv. osv., i det hele tatt:

• mange muligheter for hyggelig handel, vinnerlykke, trivelig sosialt samvær - og til å støtte vår menighet.

Spre gjerne det gode budskap til venner og kjente.

Trekning av basaren vil som vanlig bli mot slutten av programmet. Det er mulig å kjøpe lodder også på forhånd.

Klikker du på lenken Julemessa 2014 nedenfor, kan du se hvor trivelig det var i fjor!

Vel møtt på julemessa!

Kan du bidra?

Har du mulighet til å bidra med gevinster, kaker osv. er vi svært takknemlige. Og, vi trenger hjelp til å rigge før messa på fredag 28. nov., til å delta ved bordene på messa og rydde etterpå.

Meld fra til kontaktene nederst på siden, og vi trår til sammen!

Mer informasjon

Klikker du på lenkene nedenfor, kan du laste ned to dokumenter med mer informasjon som også har ligget til utdeling i papirversjon i kirka og andre steder. Se spesielt på dokumentet som heter Julemessa 2015 Verving. Der står det mye om oppgaver vi har bruk for hjelp til. Derfor igjen: kan du bidra? Ta kontakt!