Kultur på Trosterud og Haugerud

Vi er stolte over å kunne ønske velkommen til en serie kulturarrangementer høsten 2021. Her blir det noe for enhver smak. Klikk og les mer.

Kultur på Trosterud og Haugerud

Vi som inviterer, er, i tillegg til Østre Aker og Haugerud menighet, Foreningen Trosterudvillaen og Bryn Rotaryklubb, godt støttet av Bydel Alna.

Her er kortversjonen - merk av disse datoene i kalenderen:

Søndag 26. september 2021 kl. 15 i Haugerud kirke
Baldrian og musa, dukketeaterforestilling for de minste, ved Giert Werring

Søndag 14. november 2021 kl. 19 i Trosterudvillaen
Inger Hagerup - tonesatte dikt, ved Håkon Ellingsen, Gaute Storsve og Amund Sigurdssønn Karlsen

Søndag 28. november 2021 kl. 17 i Haugerudparken og Haugerud kirke
Julegrantenning. Vi synger julen inn, ved bl.a. Ove Kenneth Nilsen, Hellerudkoret og Tvetenkoret

Torsdag 16. desember 2021 kl. 19 i Trosterudvillaen
Julekonsert med Sara og Silje, ved Sara Aimée Smiseth og Silje Vatne Heggem

Tirsdag 1. februar 2022 kl. 19 i Trosterudvillaen
Frédéric Chopins liv og musikk, ved Håvard Gimse.

Klikk så her og last ned brosjyren for hele serien. Der finner du mye utdypende stoff om hvert av arrangementene, inngangspenger og i mange tilfeller også kafeteria før hovedprogrammet.

Igjen, Vel møtt!