Middag for alle i Østre Aker menighetshus!

Velkommen til middagsfellesskap tirsdager i partallsuker.

Middag for alle i Østre Aker menighetshus!

Vi starter opp med middag for alle i Østre Aker menighetshus annenhver tirsdag! Kom på veg hjem fra jobb, skole, barnehage, eller kom hjemmefra, til god mat og godt fellesskap. Dørene er åpne fra 16:00 og vi spiser mat sammen fra 17:00. Det blir lagt tilrette for aktivitet, spill, tegning og gode samtaler.

Vi kommer til å ha fokus på ulik tematikk og aktivitet knyttet til Ulvenhagen, og mot våren kan du også bidra med dugnad i hagen etter middag!

For å lage nok mat ønsker vi gjerne en påmelding dagen før. Gi beskjed til diakon Marit Juven Gjærde - mg288@kirken.no eller 40814012. Maten er vanligvis vegetarisk og hjemmelaget. Meld fra om allergier.

Pris: 20,- for barn, 40,- for voksne, maxpris for familie 100,-.
Er betaling problemet, kan du la være å betale for middagen. Man trenger ikke vise kvittering for å få maten servert.

Middag for alle dette semesteret:
24. januar
7. og 21. februar