Konsert i Østre Aker kirke

Joda, det skjer ting i Østre Aker kirke. Lørdag 23. oktober blir det høstkonsert ved Sinsen konsertorkester, Norges første rene konsertkorps. Velkommen!

Konsert i Østre Aker kirke

Programmet

Etter et helt koronaår uten å spille for publikum, får Sinsen konsertorkester endelig holde konsert igjen.

For å feire spilleglede og gjenåpning av samfunnet har orkesteret satt sammen et variert program bestående av alt fra et utvalg fra Peer Gynt av Edvard Grieg til Dolly-suiten av Gabriel Fauré. Alt ledet av orkesterets fantastiske dirigent Dimitris Spouras. Klikk her for mer om orkesteret. Gled dere!

Velkommen til høstkonsert

Østre Aker kirke lørdag 23. oktober klokken 16.

Billettsalg i døren. Vanlig billett 100 kr, student/barn/honnør 50 kr. Det blir salg av kaffe og kaker i pausen.

Vel møtt!