Takk!

Til alle som har bidratt til å skaffe det nye flygelet i Haugerud kirke, sier primus motor Daina Molvika: Takk for ditt bidrag! Vi hadde ikke kunnet komme i mål uten støtte fra deg. Det er stort, og betyr så mye for oss! Flygelet er nå kjøpt, og er på vei til Haugerud fra Tyskland.

Takk!

Med stor takknemlighet og glede inviterer vi til innvielse av det nye flygelet på festkonserten 1. mars 2018 kl. 18.30 i Haugerud kirke.

På konserten deltar unge talenter og voksne musikere fra Haugerud. De representerer en stor og inspirerende musikalsk profil, viser kreativitet og de er til inspirasjon for mange.

Dette blir en skikkelig lokalmiljøkonsert - vi ser frem til å møte deg der!

Men feiringen fortsetter med flere konserter. Neste innvielseskonsert er 8. april kl. 19:
Jazzkonsert - Salmer i ny drakt med «Hymn» v/Bjørn Husom på trompet/flygelhorn.

Konserten er gratis for dere.