Dette skjer i Ulvenhagen fremover

Selv om det er høst og hagen snart sover, så skjer det ting i Ulvenhagen!

Dette skjer i Ulvenhagen fremover

Bli med å skape Ulven nærmiljøhage, en grønn og sosial møteplass og utendørs-klasserom rett ved Østre Aker kirke, hvir alle er velkommen til å dyrke, høste, dele og bli kjent. Prostjektet er et samarbeid mellom menigheten, lokalmiljøet, Pådriv, NMBU og Oslo kommune.

Dette skjer framover:

8.november: 18-1930 Kombuchakurs i Østre Aker menighetshus. (50 kr per person).

15.november: 18-1930 Fire Cider Workshop/intro til Herbal Energetics i Østre Aker menighetshus (100 kr per person).

20.november: 14-1600 REKO Ulven på parkeringsplassen ved Østre Aker kirke.

27.november: 12-1300 Adventskrans Workshop i Østre Aker menighetshus. Det er gudstjeneste i Østre Aker kirke fra 11-12.

4.desember: 12-1400: Juleverksted i Østre Aker menighetshus.

14-1600: REKO Ulven på parkeringsplassen.

Ta kontakt med prosjektleder Jennifer Spoor for påmelding eller mer informasjon om alt som skjer!