VÅR = DUGNAD ***Oppdatert***

Det er dugnad utenfor Haugerud kirke tirsdag 4. mai og utenfor Østre Aker menighetshus tirsdag 11. mai. Heng i og meld deg og dine på. Oppdatering: Se bilder!

VÅR = DUGNAD  ***Oppdatert***

Haugerud

Utenfor Haugerud kirke er det dugnad tirsdag 4. mai.

Vi møtes og gjør det hyggelig rundt kirken! Etterpå blir det mulighet for (utendørs) kaffekos.

Det blir to grupper: 16.30–18.00 og 18.05–19.30.

Første gruppe er tenkt å inneholde oppgaver tilrettelagt for barn.

Vi ønsker påmelding, for å kunne beregne nok utstyr og gi praktiske beskjeder om smittevern. Skriv til Sara Moss-Fongen senest mandag 3. mai sm729@kirken.no eller 99239875. Håper vi sees!

Østre Aker

Utenfor Østre Aker menighetshus er det dugnad tirsdag 11. mai kl 16.30-18.

De som kan tenke seg å bidra her, kan melde seg på til Sara Phil senest mandag 10. mai st732@kirken.no eller 92676766. Håper vi sees!

Bilder

Nedenfor ser du noen glimt fra første dugnadsdag. Store, og ikke minst små, deltok med liv og lyst. Her tilrettelegging av blomsterbed ved benken ved gangveien forbi kirka.