Vaffelkafé og åpen kirke på Østre Aker hver søndag

Vi gjentar suksessen fra i fjor og inviterer til vaffelkafé og åpen kirke ved Østre Aker hver søndag i sommer. Velkommen!

Vaffelkafé og åpen kirke på Østre Aker hver søndag

Sommerferien nærmer seg, aktivitetene endres, og det blir stille på enkelte fronter. Mens andre steder er det full fart! Og det skal det være i hele sommer, med både åpen kirke i Østre Aker og vaffelkafé ved Østre Aker menighetshus

alle søndager 11-14 i sommer!

Første dag med kafé blir allerede på søndag, 25.06, og vi holde på frem til 13.08. Det blir mulighet for å spise vafler med både søtt og salt pålegg, samt kaffe/te og annen leskende drikke i naturskjønne omgivelser, midt mellom alt som skjer i byen vår.

Vi jobber også med å anlegge en sansehage utenfor menighetshuset i forlengelse av det spirende Ulvenhagen-prosjektet. Ta deg gjerne en liten tur på pilegrimsveien og se alt som vokser og gror.

Velkommen!