Hva skjer i januar i Østre Aker

Nytt år og nye aktiviteter i Østre Aker kirke og Ulvenhagen

Hva skjer i januar i Østre Aker

Mye spennende som skjer både i Østre Aker kirke og Ulvenhagen nedenfor er det datoer som kan være lurt å holde av.

Østre Aker kirke:

Tirsdag 16. januar kl. 11.00 - Babysang m/ Cathrine. Ingen påmelding, åpent for alle.

Søndag 21. januar kl. 11:00 - Høymesse med presentasjon av konfirmantene.

Tirsdag 23. januar kl. 11.00 - Babysang m/ Cathrine. Ingen påmelding, åpent for alle.

Tirsdag 23. januar kl. 18:00 - Musikalsk kveldsmeditasjon. Earling Nikolaisen og Liv Arnhild Romsaas.

Tirsdag 30. januar kl. 11.00 - Babysang m/ Cathrine. Ingen påmelding, åpent for alle.

Ulvenhagen:

Torsdag 11. januar kl. 18-20 Fermentering av grønnsaker med saltlake metode. Ta med rent syltetøyglass og bli med! Kurset er gratis, men med påmelding.

Torsdag 18. januar kl. 18-20 Fermentert drikke. Lær å lage forskjellig type alkoholfri fermentert drikke. Kurset er gratis, men med påmelding.

Torsdag 25. januar kl. 18.-20 Herbal Energetics. Lær om urtemedisin og din unike energiske konstitusjon.

Språk: engelsk/norsk.

Påmelding og spørsmål til: ulvenhagen5@gmail.com