Program for julen i våre kirker

Velkommen til gudstjenester i julen!

Program for julen i våre kirker

I julen skjer følgende i våre kirker:

"Vi synger jula inn" med lokale musikere 22.desember i Haugerud kirke klokka 18.00. Gratis inngang, men mulighet for å gi en gave til Kirkens Nødhjelp. Se egen nettsidesak eller facebook for mer informasjon om denne konserten.

Gudstjenester:

Østre Aker kirke:

Gudstjeneste på julaften klokka 1500 med prest Liv Arnhild Romsaas og organist Earling Nikolaisen. Lasse Bergmann er trompetist.

Haugerud kirke:

Gudstjeneste på julaften klokka 1400 med prest Annette Dreyer og organist Daniel Schmidt. Julespill med frivillige fra menigheten.

Det blir kirkekaffe etter denne gudstjenesten ca. klokka 1445, og de som skal på neste gudstjeneste er også velkomne hit.

Gudstjeneste på julaften klokka 1530 med prest Annette Dreyer og organist Daniel Schmidt.

Gudstjeneste på første juledag klokka 1100, med prester Liv Arnhild Romsaas og Annette Dreyer. Organist Daniel Schmidt, og Lasse Bergmann er trompetist.

Det blir ingen gudstjeneste søndag 31.desember, men mandag 1.januar klokka 1100 er det høymesse i Haugerud kirke med prest Sara Moss-Fongen og organist Åge Johansen.

Velkommen!