Litt ekstra til jul

OPPDATERT. Østre Aker og Haugerud menighet har fått et ekstra diakonalt tilskudd. I fjor fikk flere et lite bidrag til julen, dette får vi nå mulighet for å dele ut også i år. Vi har nå delt ut alle midlene vi har fått.

Foto: Sindre Veum Apneseth

Regjeringen har tildelt Den norske kirke et ekstra tilskudd som skal brukes til å hjelpe personer og barnefamilier som er særlig påvirket av økte priser og renter. I Østre Aker og Haugerud bruker vi noen av disse midlene til å dele ut gavekort til dagligvarer. Tilskuddet deles i år ut til familier med barn fra 0-18 år.

Har din familie eller noen du kjenner behov for litt ekstra til jul - send en SMS til Marit diakon. Vi opplevde i fjor at det ble tomt med kort, derfor er det lurt å sende en SMS så du vet at det er kort tilgjengelig. Vi gir tilbakemelding i løpet av helgen om når kortet kan hentes.