Nytt fra Ulvenhagen

Nå ønsker Ulvenhagen februar velkommen og nye spennende aktiviteter skjer denne måneden!

Nytt fra Ulvenhagen

Mye spennende som skjer i februar i Ulvenhagen!

Torsdag 1. februar kl. 17-19. er det Frivillighetsmøte i mneighetshuset. Vil du være med å skape Ulvenhagen i 2024 så ta turen innom!

Er du glad i å bake så sleng deg på kurset om "Introduskjon til surdeigsbrød 8. februar, eller ta turen innom 15. februar og feire valentinsdag med Ulvenhagen!

Ulvenhagen ønsker at det skal være et godt sted for nabolaget, så er du intresert, nysgerrig eller sitter med et ønske om å bidra, bare ta kontakt med Jennifer!

Kontaktinformasjon står nedenfor.