Tårnagent 2.-3. mars!

Er du vår nye agent? Opptak til nye agenter er nå i gang!

Tårnagent 2.-3. mars!

Hei

Vi inviterer alle 9. og 10. åringer til å være tårnagent i Østre Aker kirke. Vi trenger deg med på et oppdrag for å løse et mysterium som har skjedd i kirken.

Informasjon

Tårnagent er en lørdag full av aktiviteter og spennende oppdrag. Tårnagentene får agentbevis og er med på oppdrag for å løse ulike mysterier i kirken. Søndagen feirer vi gudstjeneste sammen kl. 11.00, hele familien og venner er invitert.

Tårnagentsamling

Ta med deg familien til Østre Aker kirke torsdag 29. feburar og vær med på Tårnagent samling med middag, for å bli kjent med oss voksne ledere. Middag kl. 17.00.

Tid:

2. mars 15.00 - 19.00

3. mars 09.30 - 13.00

For påmelding send en e-post til trosopplærer Kristin eller Cathrine, kontaktinformasjon står under.

Påmelding innen 27.feb.

Husk å si i fra hvis barnet

har spesielle behov som vi bør ta hensyn til eller allergier. Alle har rett på opplæring og opplevelser i kirka!