Markedsdag i og ved Haugerud kirke lørdag 10. juni kl. 11-15. OPPDATERT etterpå: SE BILDENE!

Østre Aker og Haugerud menighet gjentar suksessen fra de to siste årene og inviterer igjen til markedsdag i og ved Haugerud kirke. Og det blir et meget rikholdig program, noe for enhver smak, bare les videre! OPPDATERT etterpå: SE BILDENE!

Kom til markedsdag

Det er tradisjon nå med markedsdager, med liv og røre, høy stemning og masse folk. Og hva blir det i år? Jo, mye av det samme, se her:

• Kafeteria – den var stort sett fullt belagt hele dagen i fjor, her blir det også i år kaker, vafler, pølser i brød osv.
  • Brukt- og loppemarked – vi tar bruktmarkedet ut og forsterker det med mye mer så her blir det ting og tang, bøker, klær, møbler, bilder, pynt og mere til. Gjør et kupp!
  • FairTrade stand – rettferdig handel-produkter, redesignsalg/laging, o.l. Det går an å tenke og handle alternativt!
  • Misjonstivoli
  • Speideraktiviteter
  • Og det blir masse andre aktiviteter for små (og store), og, kirken står åpen for en stille stund.

Kort sagt, dette blir en mangfoldig fargerik og glad dag. Vi håper mange kommer.

Vel møtt på markedsdag!

OPPDATERT etter markedsdagen

Værvarslet var usikkert, men det gikk veldig bra, uten en dråpe regn og i stedet glimt av sol. Og stemningen og utvalget av aktiviteter var det ikke noe å si på, se bare på bildene nedenfor. Her er det bl.a. bruktsalg både ute og inne, salg av Fairtrade-varer, aktiviteter for barna, livlinekasting ved speiderne, sykkelverksted, kafeteria, auksjon og merking og registrering av fugl. Noe for enhver smak, altså.