Publikumsinformasjon om smittevern

Vi vil oppfordre alle til å være med å bidra i den nasjonale dugnaden, og vi har derfor valgt å avlyse alle gudstjenester og hverdagsmesser inntil videre.

Publikumsinformasjon om smittevern

Gravferd

Begravelser går som planlagt med inntil 50 deltakere, og vi legger også gjerne til rette for vielser og dåp i mindre seremonier med inntil 10 deltakere fra samme kommune i våre kirker.

Åpen kirke

Kongsberg kirke er åpen for besøkende onsdager fra 11:00 til 12:00. Fra og med onsdag 10.2 vil det være tilbud om nattverd under åpen kirke.

Kirkekontorene

Kirkekontorene er ikke åpne for besøkende, men sentralbordene er betjent via telefon og epost. Se mer info på Kongsberg Kirkekontor og Sandsvær Kirkekontor.

Link til detaljert info fra regjeringen

Link til smittevernveileder for Den norske kirke