Kyrkjepark i Klokkarvik

Til kyrkjeparken treng vi hagereiskap, grus og hage-singel. Til prosjektet vårt "Kyrkjepark" ved Sund kyrkje ønskjer vi godt fungerande hagereiskap.

Utebilde av en gressflekk med tre benker. Det er høstfarger på trærene rundt.

Kyrkjeparken skal bli til eit møtepunkt for alle bebuarane i gamle Sund og omland. No har nettopp grindabygget blitt ferdig, slik at Sund si gamle kyrkjebåt er beskytta for vind og vêr. Dei neste dagane vil ei gruppe av engasjerte konfirmantar byrje å rydde i øvre delen av parken, plante noko og gjera alt klar til våren, då vil vi laga ein sansesti.

Vi treng derfor godt fungerande hagereiskap. Har du ei rive, spade, hekksaks, greinsaks, rake... du i ikkje bruker lenger, så tek me det gjerne i mot.

VI treng også grus og hagesingel til å førebu stien, og restar av grunnmursplast til tre store urtekassar. Vi er takksame for alle som støttar prosjektet vårt :-) Så håpar vi at vi kan invitera deg til ein stor fest til sommaren.

Kontakt: Katrin Fischer på 40304255

Et stort tre med himmel, bak treet kan en se Sund kyrkje

Sjå så flott eika har blitt, no kan vi endeleg sjå ho i full storleik etter vi fjerna alle vekstar under.