Debatt

Øygarden kyrkjelege fellesråd inviterer politiske parti i Øygarden  til debatt i Foldnes kyrkje torsdag 24. august kl. 19-21.

Debatt skrevet med røde store bokstaver og beige bokstaver bak de røde. Bakgrunnen er grønn fadet til lilla.

Vi ønskjer ein debatt der vi får belyst spørsmål som er viktige for trus- og livssynssamfunn i Øygarden:

Korleis vil politikarane i Øygarden arbeide for å skape eit livssynsope samfunn, der utøving av tru har sin naturlege plass?

• Kva rolle ønskjer ditt parti at Den norske kyrkja og dei andre kristne forsamlingane i Øygarden skal ha i samoppgåva med å byggja samfunn?
  • Korleis sikre andre livssyn?
  • Korleis kan Den norske kyrkja/dei kristne forsamlingane og andre trus- og livssynssamfunn inngå i kommunale planar for born og unge, miljøvern/forvaltning av skaparverket og beredskap/krisehandtering?

Debatten vil verte leia av redaktør i Vestnytt, Marit Kalgraf.

Arrangementet er ope for alle. Kristne kyrkjelydar/forsamlingar og andre trus- og livssynssamfunn som ar aktive i Øygarden vil verte særskilt invitert

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig