Gravpynt vart liggande igjen etter rutinemessig fjerning av sletta gravsteinar

Gravpynt som vart funnen ved Hjelme gravplass søndag, stammar frå gravminne som har vorte fjerna frå gravplassen fordi dei har vorte sletta.

Gravpynt vart liggande igjen etter rutinemessig fjerning av sletta gravsteinar

Det er dermed heldigvis ikkje snakk om skadeverk på gravplassen denne gongen.

Når nokon ønskjer å slette ei grav, vert gravminnet sendt til destruksjon ved at steinen vert knust. For å unngå at restar av gravpynt vert funnen att i massar etter dette, vert gravpynten fjerna av gravsteinane. Normalt vert dette fjerna umiddelbart. Denne gongen vart arbeidsprosessen avbroten, og dessverre ikkje fullført med ein gong.

Vanleg praksis er at gravpynten vert fjerna frå gravplassen, og sendt til gjenvinning.

Kontaktinformasjon for Øygarden kyrkjelege fellesråd

Takknemleg, tenande, frimodig