Fullføring av arbeidet i Fjell kyrkje

Då Fjell kyrkje opna 1. august etter å ha vore stengde eit heilt år, var det eit lite skår i gleda at ikkje alt det planlagde arbeidet var fullført. Pengane strakk ikkje til, og noko måtte utsettast. Men med tildeling av midlar frå kyrkjebevaringsfondet kan prosjektet no likevel fullførast.

Reperasjon av taket til kyrkjelydssalen er ein del av arbeidet som no vert fullført.

Eit av vilkåra for tildelinga frå kyrkjebevaringsfondet er at tilskotet vert nytta innan utgangen av 2024. Arbeidet startar difor opp allereie 30. september, med montering av stillas.

Kyrkja vert stengd for aktivitet på dagtid, mellom anna må gravferder haldast i ei av dei andre kyrkjene i kommunen. Dette gjeld ikkje for planlagde gravferder første veka i oktober, som vert gjennomført som planlagt.

På ettermiddags-, kveldstid og i helger kan aktiviteten gå for seg som normalt.

Arbeidet som skal utførast er

• Tekking av tårnet
  • Omlegging av taket på kyrkjelydssalen
  • Reparasjon av vindauge i tårnet, og to mindre vindauge i kyrkjerommet