Påmelding til julegudstenester

Påmelding til julegudstenstene begynner her på nettsidene våre kl.12.00 mandag 14. desember. Lenkja finn du ved å klikke på den enkelte gudstenesta i kalenderen øverst på sida.

Påmelding til julegudstenester

Ein person vil kunne melde på seg sjølv og fleire andre. Vi vil trenge kontaktinformasjon for kvar person, og den som melder på kan velje å få stadfesting på e-post. Først finn du gudstenesta du vil melde deg på i kalenderen, så klikker du på lenkja du finn der. Lenkja vil dukke opp i det påmelding opnar på mandag 14. desember. Når 50 har meldt seg på, blir det automatisk lukka for meir påmelding.

Gaular sokneråd ønskjer å legge til rette for at så mange som mogeleg kan få gå til gudsteneste i jula. Gudstenestelista blir difor endra slik at det blir to gudstenester i kvar av kyrkjene våre på julaftan.

Julaftan
Bygstad kyrkje kl.12.30
Bygstad kyrkje kl.13.30

Gaular bygdeheim kl.11.00
Gaular bygdeheim kl.11.45

Sande kyrkje kl.15.00
Sande kyrkje kl.16.00

Viksdalen kyrkje kl.13.00
Viksdalen kyrkje kl.14.30

1. juledag
Bygstad kyrkje kl.13.00

I tillegg, blir det sendt livestream av gudstenesta i Førde kyrkje kl.14.00 på julaftan. Denne finn du på firda.no, og det vil bli tilgjengeleg for alle, også dei som ikkje har abonnement hos Firda.

Den planlagde julekonserten må dessverre gå ut.

Ønskjer alle ei fin og trygg adventstid.