Konfirmantene samles i Domkirken

Nå er det igjen klart for at konfirmanter på tvers av bispedømmet møtes i domkirken for kick-off fasteaksjonen.

Foto: Kirkens Nødhjelp

Hovedmålet er å motivere til deltakelse i Kirkens Nødhjelps fasteaksjon og gi konfirmantene en opplevelse av at det er noe for dem i kirken og lokalmenigheten, også etter konfirmasjonstiden.

Det blir møte med Oslo biskop, undervisning og inspirasjon fra Kirkens Nødhjelp, møte med Gateprest og gatediakon for ungdom ute i Oslo og på Cafe Q, musikk ved husbandet og glimt fra ulike ungdomsarbeid i menighetene.

Det blir tilsammen fire samlinger fordelt på dagene onsdag 22. mars, torsdag 23. mars og lørdag 25. mars.