Omvalg til menighetsråd i Røa menighet

Det blir omvalg til menighetsråd i Røa menighet. Valget finner sted søndag 27. oktober, men det er også mulig å forhåndsstemme.

Omvalg til menighetsråd i Røa menighet

Oslo bispedømmeråd har kjent menighetsrådsvalget i Røa ugyldig og det er blitt påbudt omvalg ved menighetsrådsvalget 2019 i Røa sokn.

Medlemmer av Den norske kirke som er bosatt innenfor menighetens grenser har stemmerett fra det året de fyller 15 år. Det er nå sendt ut valgkort til alle stemmeberettigede i menigheten.

Omvalg søndag den 27. oktober

Omvalget finner sted søndag 27. oktober kl. 12.00-20.00 i Røa kirke, Nordengveien 7 b, 0755 Oslo

Du kan forhåndsstemme i Røa kirke: Søndag 13.okt og 20.okt fra kl. 10.00- 14.00. Tirsdag 22.okt fra kl. 10.00- 19.00 og Torsdag 24.okt fra kl. 14.00- 19.00.

Husk legitimasjon

Omvalget gjelder kun valg til menighetsråd, ikke til bispedømmeråd og Kirkemøtet. Les mer om kandidatene på nettsidene www.kirken.no/roa