Sorgen det ikke sendes blomster til

Strever du etter et samlivsbrudd? Vi inviterer til samtaler i grupper med erfarne gruppeledere. I gruppene møter du andre i samme situasjon.

Sorgen det ikke sendes blomster til

Mange mennesker strever med store praktiske, juridiske og følelsemessige vansker etter samlivsbrudd. Det oppleves av mange som godt å komme sammen med andre i en tilsvarende livskrise. I våre samtalegrupper, som går over et 1/2 år, kan du møte likesinnede til samtale og refleksjon.

Opplegget bygger på mange års erfaring – 25 års jubileum i 2016

Du er velkommen uavhengig av bosted, livssyn, legning, kulturell bakgrunn og om samlivsbruddet gjelder ekteskap, samboerskap, partnerskap eller kjæresteforhold. I påvent av oppstart av grupper tilbys gratis samtaler.

Informasjonsmøte for høsten 2019 er 2. september kl. 19.00. På VID (ved Diakonhjemmet), Diakonveien 16, 0370 Olso.

Deltakeravgift er kr. 500,- for alle samlingene og det blir gruppesamlinger hver 14. dag.

Har du spørsmål kontakt diakon Ingun Yri Øystese, tlf 468 468 78, mail io348@kirken.no

Du kan lese mer om samtalegruppene her.