Sy en dåpskjole av gjenbruksmaterialer

26. og 27. april fra kl. 18-21 arrangeres det sykurs i Oslo bispegård for frivillige i alle aldre i Oslo bispedømme

Sy en dåpskjole av gjenbruksmaterialer

Kurset er åpent for alle, uavhengig av sy-ferdigheter, og går ut på å sy dåpskjoler til utlån i menigheten, eller til eget bruk. Som deltaker trenger man ikke å ha med noe,men vi oppfordrer til å ta med egen symaskin og stoff som kan gjenbrukes, om man har det tilgjengelig.

Se Rebekka sy om skjorter til dåpskjoler på youtube. Malene og mønster finner du nederst på denne siden.

Ella Straume er kursholder og leder kveldene. Ella jobber i bunadsbutikk og er en flittig hobbysyerske. Det blir enkel servering. Påmelding innen 19. april, se vedlagt plakat, eller gå direkte til påmeldingskjema her: https://forms.gle/mMQFq7YfuZxx9RkdA