Veikryss - En helg for engasjert ungdom

Helgen 18. - 20. august arrangerer Bjørgvin bispedømme Veikryss 2023, en inspirasjonshelg for ungdom. Samme helg er det ungdomsting i Bjørgvin bispedømme.

Veikryss - En helg for engasjert ungdom

Veikryss er en inspirasjonssamling for ungdom i alderen 15-30 som er med i ungdomsarbeidet i en kirke i Bjørgvin bispedømme. I år finner Veikryss sted i St. Jakob kirke helgen 18. - 20. august. Samme helg arrangerer Bjørgvin ungdomsråd ungdomstinget i Bjørgvin bispedømme. Her får ungdom og unge voksne mulighet til å lære om og delta i kirken sitt ungdomsdemokrati. Ungdomstinget vil være en del av programmet på Veikryss.

Kjenner du en ungdom som burde være med på dette? Eller er du ungdom selv og mener dette virker interessant? Ta kontakt med menighetsrådslederen eller en kirkelig ansatt i din menighet og be dem melde deg eller ungdommen på!

Mer informasjon om påmelding, priser og program kan du lese ved å trykke på snarveiknappen lenger nede på siden.

Eventuelle spørsmål kan du sende på e-post til Malene Mortensen eller på e-post til Torfinn Wang.