Årsrapport 2020 - eit utdfordrande år for kyrkja i Møre

2020 har vore eit krevjande år, viser årsrapporten for 2020 for Møre bispedøme: I ei tid prega av smittevern og nedstenging har kyrkjelydar og bispedøme blitt utfordra, både som enkeltmenneske og som kyrkjelydar.

Årsrapport 2020 - eit utdfordrande år for kyrkja i Møre

Les Årsrapport 2020 frå Møre biskop og Møre bispedømeråd

Men i den overordna vurdering av den samla aktiviteten i bispedømet i 2020 går det fram at visjonen Meir himmel på jord står fast:

"Visjonen gjeld, sjølv i møte med ei tid prega av smittevern. Rammer og føresetnadar er endra og til dels nye og ukjende. Det har utfordra oss som enkeltmenneske og som fellesskap – som tilsett, folkevald og som kyrkjelyd", heiter det i vurderinga.

På grunn av pandemien gjekk talet på fysiske gudstenester og deltaking i desse ned, men dette vart dels kompensert for med gjennomføring og deltaking i digitale gudstenester. Det same gjeld for dåp, konfirmasjon og gravferd.

På same tid har det kyrkjelege digitale nærværet har auka, og kyrkja er meir synleg i det offentlege rommet.

Les Årsrapport 2020 frå Møre biskop og Møre bispedømeråd