Bispedømerådet behandlar årsrapport, medlemsundersøking og tilsettingssaker

Årsrapport og rekneskapsrapport 2020 er på bordet når bispedømerådet møtest digitalt måndag 15. mars. Rådet skal også drøfte medlemsundersøkinga 2020, oppretting av stilling som prostiprest i Nordre Sunnmøre prosti samt høyring om endring i reglane for kyrkjebygg.

Bispedømerådet behandlar årsrapport, medlemsundersøking og tilsettingssaker

Les alle sakene til bispedømerådsmøtet 15. mars 2021

Saklista til bispedømerådsmøtet er slik:

10/21 - Tilsetting av kapellan i Søre Sunnmøre prosti med Ulstein sokn som særleg tenestestad - u.off.

11/21 - Rekneskapsrapport 2020

12/21 - Plan for bruk av opparbeidd eigenkapital (akkumulert mindreforbruk)

13/21 - Oppretting av stilling som prostiprest i Nordre Sunnmøre prosti.

14/21 - Årsrapport 2020

15/21 - Medlemsundersøkinga 2020

16/21 - Høyringssvar - Høring om endring i reglene for kirkebygg som følge av kirkebyggforskriften og nytt kirkerundskriv

Les alle sakene til bispedømerådsmøtet 15. mars 2021