Samtaletilbod på chat for barn og ungdom

Treng du nokon å prate eller chatte med? Her finn du telefonnummer og nettsider der du som ung kan prate med ein vaksen som har tid og lyst til å prate med deg.

Samtaletilbod på chat for barn og ungdom

Du kan kontakte nokon i kyrkja di. For sjølve om kyrkja sine aktivitetar er avlyste, er dei kyrkjelege tilsette på jobb. Kyrkja sine tilsette har lang erfaring med å snakke med menneske i glede og i sorg.

Ta kontakt med ein person som arbeid i kyrkja eller din lokale kyrkjelyd om du ønskjer samtale! Nokre tilbyr å kome på besøk, medan andre tilbyd telefonsamtalar, videosamtalar eller chatting. Skriv inn di adresse i søket på kyrkja.no for å finne kontaktinfo til ei kyrkje nær deg.

Her finn du nokre andre samtaletilbod på chat eller telefon for barn og ungdom:

Nettirken - åpen for alle, alltid!

Nettkirken er for deg som av ulike årsakar ikkje kan eller vil søke opp ein "vanleg" kyrkje eller prest/diakon. På nettkirken kan du prate med nettprester og diakoner, tenne lys,be om forbøn og lese bibeltekst for den komande søndagen.

SnakkLitt

Eit initiativ frå Kirkens SOS, Helsesista m.fl. Her kan du Snakke med nokon trygge vaksne.

Kirkens SOS

Kirkens SOS er landet sin største døgnopen kriseteneste på telefon og chat. Hjå dei er det alltid nokon som tek imot samtaler, kvar einaste dag, både natt og dag, også i ferier og høgtider.

Blå Kors Chat-senter

Chat 100% anonymt med ein trygg vaksen. SnakkOmMobbing og SnakkOmPsyken er nasjonale chat-tenester for barn og unge mellom 9 og 19 år. Her kjem du i direkte kontakt med ein fagperson, heilt gratis og heilt anonymt.

SANKS/SANAG - Samtaletjeneste for barn og unge på samisk

SANAG (Sámi našunála gealboguovddáš - psyhkalaš dearvvašvuohta ja gárrenmirkkut) fállá ságastallanvejolašvuođa mánáide ja nuoraide vuollel 18 jagi davvisámegillii dahje dárogillii.

Sii leat olámuttus telefonnummaris 78947500 árgabeivviid gaskkal dii 0900-14.00.

SANKS (Samisk nasjonal kompetansetjeneste - psykisk helsevern og rus) tilbyr samtaler for barn og unge under 18 år via Skype og telefon på nordsamisk eller norsk.

De er tilgjengelig på telefon 78 94 75 00 alle hverdager mellom kl. 09.00 og 14.00.

Kors på halsen – Røde kors-telefonen 800 333 21

Kors på halsen er ei teneste der du kan spørje om det meste. Du kan nå dei på telefon, e-post, chat eller i forum på nett. Dei som svarar er frivillige i Røde Kors med god opplæring i å lytte, snakke og støtte barn og ungdom. Dei har taushetsplikt om det du fortel. Både dei og du er anonyme. Det betyr at ingen veit kven du er eller kven det er som svarar. Hjelpetelefonen er gratis å ringe til både frå mobil og fasttelefon.