Fire ordinasjonar i tre kyrkjer

Biskop Ingeborg Midttømme ordinerte fire nye prestar i juni.

Øvst frå venstre: Magnus Moksnes Myhre, Bjørn Rasmussen, Ragnhild Annie Fuglseth, Finn Ove Kaldhol, Kristian Finn Risung og Olav Gading. Nedst frå venstre: Inger Synnøve Moen Lode, Anne Mari Schiager Topland, Anne Kringstad Grønvik, Bjørg Marie Myhre, biskop Ingeborg Midttømme, Karl McAllister , Turid Nyland, Vibeke Wiersholm Gjære og Sidsel Grøtting Strømme. Bilete: Privat

Tommy Høgset, ein av fire prestar som vart ordinert i juni, her saman med biskop Ingeborg Midttømme i Hen kyrkje. Bilete: Ottar Rydjord

Møre bispedøme har fått fire prestar ordinert til teneste den siste tida.

Karl McAllister. Bilete: Privat

Sundag 26. juni vart Karl McAllister og Bjørg Marie Myhre ordinert i Molde domkyrkje. Karl har sin teneste som fengselsprest i Hustad fengsel, og Bjørg Marie vert sokneprest i Vågøy og Myrbostad sokn frå 1. august.

Lynn Brakstad (t.v.) og biskop Midttømme. Bilete: Privat

Sundag 19. juni ordinerte biskop Midttømme Tommy Høgset til sokneprest i Hen, Eid og Holm sokn i Rauma. Ordinasjonen gjekk føre seg i Hen kyrkje. Same dag vart Lynn Brakstad ordinert i Frei kyrkje, der ho også er sokneprest.

F. v.: Erling Nevland, John Sylte, Tommy Høgset, biskop Ingeborg Midttømme, Tor Martin Koppang og Petter Dahle. Bilete: Ottar Rydjord