Kveldsvandring ved Åkerlehaugen Retreatsenter

Kvart år iløpet av juni blir det arrangert kveldsvandring, eit tilbod gjennom Åkerlehaugen Retreatsenter og Bolsøy menighet. Fredag 12. juni vart 20 personar med på «Salmer langs vegen» ; ei lita pilegrimsvandring i stille og ettertanke i området ved Solemdalen. Diakon i Bolsøy, Rigmor Dahl, leia vandringa i ord og felles salmesong.

Kveldsvandring ved Åkerlehaugen Retreatsenter

Den tre timar lange vandringa starta og vart avslutta ved det flotte kapellet som ligg i hagen til Åkerlehaugen. Det var veldig varmt i vèret, så det gjorde ekstra godt å setje seg ned langs elva midt i vandringa for å nyte medbrakt niste og drikke.

Vel tilbake i hagen var det avslutning med utdeling av nattverd. Heilt til sist blei alle invitert på varm kveldsmat. Trine Elvsaas Ringstad og Hallgeir Ringstad, husfolk ved Åkerlehaugen Retreatsenter, serverte heimelaga suppe og rundstykke.

hagen.jpg

"Så grønn en drakt, så rik en duft har smykket dal og enger!"

vandring.jpg

"Jeg løfter mine øyne opp til fjellene..."

Kapell.jpg        nattverdsbord.jpg

Nattverdsbordet var dekka for folket på vandring

Vi er et folk på vandring.
Når veien blir slitsom og lang,
vi søker en eng og en kilde,
et fristed for bønn og sang,
et fristed for bønn og sang.

Vi er et folk på vandring.
I uro, bekymring og nød,
da søker vi styrke og stillhet,
og samles om vin og brød,
og samles om vin og brød.

Vi er et folk på vandring.
I tro kan vi skimte iblant
et hjem for hver søkende pilgrim,
det salige livets land,
det salige livets land.