Utvidet søknadsfrist gir nye muligheter

Det er økonomisk støtte å hente til opplæring i menighetene. Ny frist: 1. februar!

Illustrasjonsfoto: Bo Mathisen

Det er penger å hente hos K-stud for allerede gjennomførte tiltak og aktiviteter. K-stud har utvidet fristen til 1. februar. Det kan fremdeles søkes for aktiviteter som ble avsluttet vår og høst 2023 - både konfirmantarbeid og andre tilbud for ungdom og voksne over 14 år. Søknadsprosessen er enkel og det er hjelp å få underveis, hvis man lurer på noe.

Det er antallet kurstimer og ikke antall deltakere som utløser tilskudd. Derfor må du ikke nødvendigvis føre komplette lister av deltakere. Men det må ha vært minst fire deltakere over minst fire timer, og listen du leverer må så klart være riktig på dato, timer og oppmøte.

Video for generell veiledning i å søke kan du finne her: Videoveiledning om støtte fra K-stud

Her finner du mer informasjon om hvordan man kan søke støtte: K-stud: Hvordan søke tilskudd

Støtte og hjelp er lett å få ved å ringe K-Stud på tlf 400 00 510