Ledig stilling som rådgivar kyrkjefag Møre bispedømmekontor. Søknadsfrist 17.11.2023

Vi søkjer etter ny kollega som kan vere med på å utvikle avdelinga innan fagfelta misjon, kyrkjelydsutvikling, vennskapsarbeid og dialogarbeid.

Illustrasjonsbilete: Bo Mathisen

Møre bispedømme treng ein medarbeidar med utgreiingskompetanse som kan arbeide med høyringssaker og som kan førebu saker til rådsorgana. Vi vil at rådgivaren skal vere ein ressurs i kyrkjefagforvaltninga med særleg god innsikt i liturgiske spørsmålsstillingar, teologi, gudstenesteordningar og  kyrkjeordning.

Les meir om stillinga på denne lenka: Rådgivar kyrkjefag

Søk på stillinga på denne lenka: Søk på stillinga rådgivar kyrkjefag