Kurs i bibelverssanger går som planlagt

Kurset i bibelverssanger med Hilde Svela den 17. september går som planlagt av stabelen i Frøyland og Orstad kirke, forteller rådgiver Cecilie Bakkene Pedersen.

Hilde Svela har satt melodier til kjente bibelvers som hun lærer bort på kurset 17. september kl. 09.30-15.00.

Kurset skal gi påfyll og inspirasjon til arbeidet med småbarnssang eller barnekor. Påmeldingsfristen har gått ut, men alle som er meldt på er hjertelig velkommen til å møte opp til et trygt og kjekt kurs. Vi følger alle smittevernregler. Syke personer må holde seg hjemme.

Hilde Svela er musikklærer, sanger og låtskriver med mange utgivelser bak seg. I høst kom hun med nye sanger sammen med IKO-Forlaget i samlingen «Du er dyrebar». Sangene egner seg for mange aldre og er tenkt brukt for eksempel i kirkens baby- og småbarnssang, eller i kor med eldre barn og ungdommer. Sangene er utgitt på CD, i hefte og i en sangboks. De kan også strømmes på Spotify, Tidal, Apple Music og tilsvarende.