Super sommeravslutning for HEL-koret

Lørdag 5. juni hadde HEL-koret på Karmøy en flott sommeravslutning hvor nesten et fulltallig kor med familie og venner, nærmere 50 i tallet, koste seg på Fredtun leirsted, Skudeneshavn.

Super sommeravslutning for HEL-koret

– En nydelig sommerdag ble fylt av glad sang, kjekke aktiviteter og gode gjensyn etter mange måneder uten øvingsmuligheter. Som seg hør og bør var det også grillmat, kaker og is. Korleder Janne Kristine Eng toppet dagen med å dele ut roser, øvings-cd og ikke minst flott plakat fra konserten med Hanne Krogh og Alexander Rybak som alle kormedlemmene fikk være med på 18.mai. Nå gleder vi oss bare til å treffes igjen og starte opp til høsten! forteller inkluderingsrådgiver Sølvi Dahle.

Se bildekarusellen under for glimt fra avslutningen.