Trimgruppe

Visste du at en åttiåring er like trenbar som en trettiåring? Fysisk aktivitet har enormt påvirkning på vår helse. Og uansett alder, bakbundet, livsstil og livssituasjoner er vi alle opptatt av å være friske. Om du holder deg i regelmessig aktivitet, er gevinsten stor. Du får bedre humør, mer energi og bedre helse, du sover bedre og tenker klarere. Fysisk aktivitet gir deg overskudd.

Trimgruppe

Trimgruppe i Fridalen inviterer deg til å være med på gruppe timer som består av 45 minutter med tilpassende sittende og/eller stående øvelser innsperert av Sprek med Sofia.

Mandager kl 11:00

Våren 2024:

• 29. januar
  • 12. februar
  • 04. mars
  • 25. mars
  • 08. april
  • 22. april
  • 06. mai
  • 27. mai

Fint om du gir en lyd om du kommer. Du kan melde deg på ved å sende en sms med «Livet i bevegelse» til 920 64 716  diakonimedarbeider Marta. Håper å se deg.