OPPDATERT: Jul i Meland

Vi gler oss til å feire jul i Meland kyrkje! Det er no fylt opp både på julafta (4 stk.), og 1. juledag kl.12:00 (ny tid, sjå sak under). Derimot er det ledige plassar 2. juledag og 1. nyttårsdag.  Under finn du meir informasjon.

OPPDATERT: Jul i Meland

Gudstenestene dag for dag

- Julafta x 4: Kl. 13:30, 14:30, 15:30 og 16:30. FULLT

- 1. juledag: Kl.12:00 NB: Ny tid. Denne erstattar tidlegare plan om 11:00 og 12:30. FULLT

- 2. juledag: 20:00. Denne har framleis plass, og vi droppar påmelding, så berre møt opp.

- 1. nyttårsdag: 12:00. Vi droppar påmelding også her, så berre møt opp.

Nedanfor finn du meir informasjon, men NB: Alt som gjeld påmelding er no avslutta.

På grunn av Covid 19 må vi ha påmelding og maksimum 50 personar pr gudsteneste og 2 meter mellom cohortane. Men vi skal feire jul også - innanfor avgrensingane!

Julaftan kl.13.30 v/sokneprest Bjørn Tore Sæle, organist Trond Fykse og kyrkjetenar Junji Furukawa. Innspeling v/Sagstad skulekorps. Camilla S.Tveit og Hanna Malene Størseth Folkedal.Takkoffer til NMS.

Julaftan kl.14.30 v/sokneprest Bjørn Tore Sæle, organist Trond Fykse og kyrkjetenar Junji Furukawa. Blåsargruppe frå Rossland skulekorps.Takkoffer til NMS.

Julaftan kl.15.30 v/prest Håkon Økland Kinsarvik, organist Trond Fykse og kyrkjetenar Junji Furukawa. Takkoffer til NMS.

Julaftan kl.16.30 v/prest Håkon Økland Kinsarvik, organist Andreas Westermoen og kyrkjetenar Junji Furukawa. Takkoffer til NMS.

1.juledag kl.12.00 v/sokneprest Bjørn Tore Sæle, organist Trond Fykse og kyrkjetenar Junji Furukawa. Othilia Blom på kornett. Takkoffer til NMS.

2.juledag kl. 20.00 v/prest Håkon Økland Kinsarvik og diakon Ruben Sæle. Takkoffer til Kristen idrettskontakt. Open, berre møt opp.

1.nyttårsdag kl.12.00 v/sokneprest Bjørn Tore Sæle, organist Trond Fykse og kyrkjetenar Junji Furukawa. Takkoffer til kyrkjelydsarbeidet. Open, berre møt opp.

Prøve ei anna kyrkje? Eller nettgudsteneste

Du finn informasjon om alle gudstenestene i Alver her

Du finn informasjon om felles julaftagudsteneste på nett her.

AVSLUTTA påmelding

Du kan anten gå til påmelding via lenkene nedanfor. Eller du kan ringe 40001691 mellom kl. 10 og 14, mandag til fredag - ( siste frist 22.12) og be om å bli sett over til Meland, så skal vi melde deg på.

Julaftan kl. 13.30 Bjørn Tore Sæle Påmelding Fullt!
Julaftan kl. 14.30 Bjørn Tore Sæle Påmelding Fullt!
Julaftan kl. 15.30 Håkon Ø. Kinsarvik Påmelding Fullt!
Julaftan kl. 16.30 Håkon Ø. Kinsarvik Påmelding Fullt!
1. jule-dag kl. 11.00 Bjørn Tore Sæle Påmelding
1.jule-dag kl. 12.30 Ekstra gudsteneste, viss kl. 11.00 blir fullbooka. Påmelding
2. jule-dag kl. 20.00 Kveldsgudsteneste. v. H. Kinsarvik og Ruben Sæle Påmelding