Endeleg, no blir det gudstenester igjen!

Søndag 10.05 har vi lov å starte opp att med gudstenester med 50 deltakarar og vi prøver litt forsiktig med kveldsgudstenester kl. 19.00 og 20.30.

Endeleg, no blir det gudstenester igjen!

Gudstenestene blir ved Håkon Økland Kinsarvik, Ruben Sæle og Trond Fykse. Kvar av gudstenestene blir korte med nattverd. Solosang ved Vibeke Bjørndal Midttun.

Meland kyrkje blir den første som startar opp att av kyrkjelydane i DNK i Alver. Vi har difor jobba intensivt med smittevernomsyna, og vi trur dei som kjem kan vere trygge. Vi ber om dette frå deg som vil kome:

*Send ei påmelding til kva gudsteneste du vil kome på, så vi slepp å stoppe nokon i døra. Det kan du gjere på denne lenka, på ein epost til hk482@kyrkja.no eller på mobil 97644169.

* Ikkje kom viss du er sjuk, har symptom på luftvegsinfeksjon, har feber eller er i karantene

* Følg  råda frå kyrkjevertar og medarbeidarar i gudstenesta.

* Hugs handhygiene og avstandsregelen på 1 meter.

* Unngå mest mogleg kontakt med flater og gjenstander i kyrkja.

Vi skal sørge for tilgang på handsprit, reinhald mellom gudstenestene,  at sitjeplassar som kan brukast er tydeleg merka og rettleiing undervegs.

Bruk hovudinngangen, så sant du ikkje har behov for rullestolinngangen.

Vedlagt ligg meir om smittevern i Meland kyrkje.