Ny innsamlingsrekord til Fasteaksjonen!

Fasteaksjonen til inntekt for Kirkens Nødhjelp er no avslutta med rekordresultat. Melandsfolket har gitt kr. 92 731,- til reint vatn for fleire!  Tusen takk til alle som har gitt og delt dei digitale bøssene våre!

Ny innsamlingsrekord til Fasteaksjonen!

Årets fasteaksjon har vore ein stor suksess! Vi er svært stolte av konfirmantane som har samla inn til saman kr. 59 340,- fordelt på seks forskjellige digitale bøsser som dei sjølv har laga og jobba med å spreie. Kyrkjelyden har også hatt ein digital bøsse der det kom inn kr. 13 100, og på gudstenestene den 21.03 blei det samla inn kr. 4 263,-. I tillegg har folk frå Meland gitt kr. 17 028,- direkte til Kirkens Nødhjelp på konto, vipps eller sms. Dette tilsvarar reint vatn til 370 menneske.

Tusen takk til alle som har gitt, og alle som har delt dei digitale bøssene!

PS: Har du gløymt å gi, eller vil du støtte Kirkens Nødhjelp også utanom Fasteaksjonen? Du kan gi til Kirkens nødhjelp

– Vipps: Send ditt bidrag til 2426
– SMS: Send kodeord VANN til 2426 (250 kr)
– Set inn eit beløp på gåvekontoen til Kirkens Nødhjelp: 1594 228 7493.