Giving Tuesday

Meland kyrkjelyd vil gjerne gi meir enn vi har gjort dette året. Vil du hjelpe? Bli med å feire Giving Tuesday!

Giving Tuesday

Tysdag 1. desember feirast Giving Tuesday mange stader over heile verda. Vi feirar ved å gi til noko vi brenn for. Kvar søndag pleier vi i Meland kyrkje å samle inn pengar til gode formål, men på grunn av koronasituasjonen og avlyste gudstenester har vi ikkje hatt innsamling til alle organisasjonane vi ønskja å gi til dette året. Det ønskjer vi å rette opp no! Så i samband med Giving Tuesday vil vi samle inn ei gåve til dei.

Du kan gi via Meland kyrkjelyd på Vipps 54016, eller konto 3632 07 04019 (merk med "Giving tuesday"), eller du kan gje direkte til den eller dei organisasjonane du vil støtte. Følg lenka under for å kome til heimesida deira.

• Laget (NKSS): Vår visjon er: Vi vil gjøre Jesus kjent på alle skoler og studiesteder i Norge så han blir trodd, elsket og etterfulgt.
  • Den norske israelsmisjon: ønskjer å gje evangeliet tilbake til jødane gjennom diakonalt arbeid, solidaritetsarbeid, freds- og forsoningsarbeid og disippelgjarande arbeid.
  • MF vitenskapelig høyskole: Utdannar mennesker til teneste i kyrkja, skolen og kristne organisasjonar.
  • NLA høgskolen: NLA Høgskolen er en offentlig akkreditert privat høgskole med et bredt studietilbud i Bergen, Oslo og Kristiansand. NLA har et kristent verdigrunnlag og tilbyr utdanning, uansett livssyn.
  • Fjon Fjellkyrkje: Fjon Fjellkyrkje er ein ubetent kombinert leirplass/kyrkje som ligg i Matredal i Masfjorden kommune. Kyrkja er eigd av alle sokneråda i Nordhordland prosti. Kontonr. 3635.50.14732.