Meland kyrkje er stengt, men kyrkja er her for deg.

Kyrkja i Meland tilbyr ulike samlingar og kontaktpunkt på nettet i epidemiperioden. Kyrkja må vi halde stengt pga koronaviruset og vi avlyser alle aktivitetar der folk møtest. Det gjeld all utoverretta aktivitet. Gravferder, dåp og vigsler kan gjennomførast med strenge restriksjonar. Kontora er stengte for publikum, men vi er tilgjengeleg på telefon, nettsider og epost.

Meland kyrkje er stengt, men kyrkja er her for deg.
  • Laurdag 28.03 vert det lagt ut ei helgehelsing frå Meland kyrkje og samling frå Løvegjengen. Helsinga finn du her og på facebook.

• Det vert digital fasteaksjon 29.-31.mars. Konfirmantane får direkte informasjon.

• Staben i Meland planlegg også andre gode tilbud i ei tid der mange blir isolert:
    • Du kan ringe oss viss du treng nokon å snakke med. Sjå kontaktinformasjon her.
    • Treng du hjelp til noko praktisk? Send inn dette skjemaet Ta kontakt med oss på 40001691 eller med Ruben Sæle på  975 65 468. Det er omlag 20 menneske klar til å hjelp.
    • Blir du med og hjelper andre innanfor det som er helsemessig tilrådeleg? Send ein epost til diakonen Ruben Sæle. Eller ring oss på 40001691 og be om å bli sett over til Meland
    • Digitale andakter frå Meland. Vi kjem tilbake med informasjon etterkvart.
  • Vi vil også vise til nettsida om digitale fellesskap og Nettkyrkja https://nettkirken.no/

• Vi er så heldige å ha tre prestar og ein diakon akkurat for tida: Bjørn Tore Sæle, sokneprest, Håkon Økland Kinsarvik, spesialprest, Marie Skarrebo Holmen, prestestudent i praksis, og Ruben Sæle, diakon.  Vi har også ein frivillig samtalepart: Anne Grethe Rantrud.

Elles vil vi oppmode kvar enkelt til å tenke over om du har ein slektning, ein nabo, ein kjenning som står i fare for å bli isolert,  treng ein prat på telefon og kanskje noko praktisk hjelp!!