Karneval sundag 14. februar kl.11.00

Søndag 14 februar er det fastelavens, vi vil markere dette med karnevalfest og løvegjeng ved Meland kyrkje. Kled deg ut og bli med!

Karneval sundag 14. februar kl.11.00

Kled deg ut og kom på søndag! Løvegjengen - som er søndagsskulen ved Meland kyrkje  inviterer til karnevalsfest på fastelavnssøndag.

Først er vi ute med nye løvehola rett med kyrkja :) Det blir det opning av den nye løvehola, klipping av snor og løva kjem og seier hei!

Vi deler oss opp i små gruppar, med dei vi pleiar å være saman med. Vi går i grupper til dei ulike aktivitetene enten i kyrkja, løvehola eller kyrkje stova ;) Det kjem til å være med ein vaksen på kvar gruppe.

Hugs å ta med  noko "stygge" klede som ein kan male i også.

Vi avslutter med å vere ut med bålpanne.

Om du vil registere borna alt no kan du gjere det her:Påmelding

Men du kan komme uansett om borna er påmeldt eller ikkje.

For dei vaksne som ikkje treng være med anbefalar vi å gå ein tur til Nordnipa eller Krossfjellet :) Når du kjem tilbake er det pølser og kakao ute.

Vi gler oss til ein kjekk dag saman