Program konfirmant 2023/2024

Velkomen som konfirmant på Radøy. Vi gler oss skikkelig til å møte dere i konfirmanttida! Her kjem foreløpige datoar. Vi gir beskjed på sms eller epost hvis det blir noe endringer. Du vil også ha oversikt i appen: minmenighetsportal.

Program konfirmant 2023/2024

Torsdag 24. august  - Informasjonsmøte til både konfirmanten og føresette/foreldre, kl. 19.00

27. august - Presentasjonsgudsteneste i Manger kyrkje, kl. 11.00

Konfirmantsamlingene finner sted (på torsdager) i Manger kyrkje, kl. 18:00 - 20.00