Kirkens SOS

Det er krisetid i Norge, og nesten ingenting er slik som det pleier. Under normale forhold er det mange som slit med livet sitt. Det som er vanskeleg blir gjerne dobbelt vanskeleg i krisetid. Kirkens SOS held sine tenester opne og er tilgjengeleg for samtale.

Kirkens SOS

Kirkens SOS -

kyrkjelyden sitt forlenga diakonale arbeid

Kirkens SOS er landet sin største døgnopne kriseteneste på telefon og internett. Hjå dei er det alltid nokon som tek imot samtaler, kvar einaste dag, både natt og dag, også i ferier og høgtider.

Då organisasjonen måtte stenge kontorene den 13. mars, etablerte dei eit nettverk av ansette og frivillige som fortsette telefon- og chatteteneste frå kvalitetssikra heimekontor spreidd utover heile landet. Den siste veka har det vore kring 700 som kvart døgn har tatt kontakt med Kirkens SOS

Generalsekretær Leif Jarle Theis er glad for at Kirkens SOS kan halde sine tilbod ved lag:

"For mange er vi et viktig holdepunkt når mye er stengt. Våre ansatte og frivillige jobber nå dag og natt, og melder om stor takknemlighet fra innringere og innskrivere. Midt i ensomheten trenger mange noen å prate med og føle at de både er sett og støttet. Nå gjelder det å holde oppe livsmot og omsorg for hverandre, i en usikker og veldig vanskelig tid for mange."

Les gjerne meir om Kirkens SOS her: Heimesida til Kirkens SOS