Sommerfestivitas

Vafler ved Østre Aker menighetshus. Helt nye utemøbler. Kort vandring til nærmiljøhagen. Hva er det som skjer? Jo, innvielse av Ulven nærmiljøhage fredag 25. juni.

Sommerfestivitas

Ulven nærmiljøhage skal bli til ved pilegrimsveien litt bortenfor Østre Aker menighetshus, og menigheten er med, sammen med mange, mange andre gode krefter. Vi har skrevet om det før, les her. Eller du kan lese mer her.

Bl.a. skal en del ungdommer ha sommerjobb med å gjøre i stand, det skal det plantes 35 epletrær, og området er tenkt å bli en sosial møteplass, og en arena for dyrking og læring.

Innvielse

fredag 25. juni 2021 går så det offisielle startskuddet. Programmet er i korthet slik:

• Kl. 11 - 13: Vaffelservering utenfor menighetshuset (og altså med helt nye utemøbler).
  • Kl. 12: Innvielse. Oppmøte ved menighetshuset før felles vandring til selve nærmiljøhagen.

Og videre ...

Men dette er ikke alt. Etter som arbeidet skrider fram i løpet av sommeren, kan det bli hyggelig å ta seg en tur bortom. Derfor blir det

Vaffelservering hver fredag omtrent kl. 11 - 13 fram til og med 13. august.

Vel møtt!