Så er vi i gang

Ulven nærmiljøhage ble innviet fredag 25. juni, i strålende vær. Et femtitall personer, store og små, deltok. Vaffelspising, og planting av morelltre og solsikker. Se bildene.

Så er vi i gang

Før dette offisielle startskuddet var det allerede plantet en hel del rosebusker. Ved innvielsen ble det plantet et morelltre, og ikke minst solsikker. Disse sto barnehagebarn for. På forhånd hadde de dyrket planter som nå ble satt ut i nærmiljøhagen. Bildene nedenfor viser at de deltok med liv og lyst.

Men dette er bare begynnelsen. Utover sommeren skal alle ungdommene som har sommerjobb på prosjektet, bl.a. plante en skog med epletrær. Og barnehagebarna kommer med flere solsikker. Vi kommer tilbake med mer om nærmiljøhagen senere.

Og ikke glem:

Vaffelservering hver fredag omtrent kl. 11 - 13 fram til og med 13. august.