Ulvenhagen - sommeravslutning

Sommeren er ikke slutt, men arbeidet med Ulvenhagen er det - for i år. Og arbeidet for sommeren ble avrundet med en skikkelig sommerfest.

Ulvenhagen - sommeravslutning

Klikk her og les noe av det vi tidligere har skrevet om Ulvenhagen.

Fredag 13. august 2021 var det vaffelservering som vanlig utenfor Østre Aker menighetshus. Men den var utvidet til en sommerfest i anledning av at ungdommenes arbeid med å anlegge Ulvenhagen var over.

Det var vafler som vanlig, men i tillegg mulighet for grilling, hennamaling og mini-kunstutstilling. Og, naturligvis taler og takk til dem som har jobbet med Ulvenhagen, både på feltet og bak kulissene.

Klikker du på bildene nedenfor, kan du se noen glimt av noe av det som skjedde.

Arbeidet med hagen er gjort av ungdom på sommerjobb. Andre ungdommer har vært med på kunst-workshopen arrangert av Norsk scenekunstbruk i samarbeid med Unge stemmer, og produktet kunne vi også få se på sommerfesten.

I fellesskap har ungdommene snakket om utfordringer, sin egen historie og hva de brenner for og ut fra dette har de laget et kunstverk som illustrerer et nytt samfunn. Resultatet kan du se i billedkavalkaden nedenfor.