Landro sokneråd

Her finn du informasjon om soknerådet sine oppgåver.

Medlemmer frå venstre: varamedlem Laila Linde Lossius, sokne­rådsleiar Dag-Olav Bjorøy, nestleiar Tove Karin Lyngsmo Angeltveit, Kjersti Berland Hassel, representant i fellesrådet Kirsten Marie Angeltveit Kjølen og vararepresentant i fellesrådet Anne Kristine Torvik Christiansen. T.h. er tidlegare sokneprest Bjarte Nese.

Eit sokneråd er eit råd samansett av soknepresten og 4, 6, 8 eller 10 medlemmer valde for 4 år av og blant dei som har røysterett i soknet. Landro sokneråd har 6 faste medlemmer + soknepresten.

Kyrkjeordninga § 12:

«Menighetsrådet skal ha sin oppmerksomhet henvendt på alt som kan gjøres for å vekke og nære det kristelige liv i soknet, særlig at Guds ord kan bli rikelig forkynt, syke og døende betjent med det, døpte gis trosopplæring, barn og unge samlet om gode formål og legemlig og åndelig nød avhjulpet. Menighetsrådet har ansvar for at kirkelig undervisning, kirkemusikk og diakoni innarbeides og utvikles i soknet.»

Soknerådet har ansvar for å leggje til rette for kyrkjeleg undervisning, kyrkjemusikk og diakoni i soknet. Soknerådet uttaler seg ved tilsetjing i kyrkjelege stilingar.